Det värsta det är att du förstår.

Ja, idag så har jag faktiskt inte gjort ett skit men det behövdes efter denna groteska jobb helg. Haha att jag ens har mage att klaga men jag var faktiskt inte frisk alls. Men nu är det över och jag får väl tänka på att det är några steg närmare min efterlängtade väska! För idag har jag varit tvungen (notera tvungen, klart jag inte var det) att handla två nya pluggar, självklart dom dyraste jag kunde hitta, fast egentligen inte, jag har velat ha dessa hur länge som helst, tror t.o.m att jag lagt upp en bild på dom innan.. men nu är dom ändligen mina för 469 riksdaler. Fyfan, ångrar att jag töjde ibland.

Juste, för min egen del och de andra som vill ta del så är jag tre kilo ifrån mitt första delmål, dvs - 10 kg. that's what i'm talking about!

Fred och kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0