För nu kommer det fram med en flaska i hand.

Körde ett sånt jävla rövpass på gymmet idag, (nu menar jag inte bokstavligt talat röv-pass) utan mer att svetten rann, det hinner rinna endel på bara en timma men det var det värt, för nu sitter jag här och känner mig degig och välmående!

Jag, Clara och Belinda satt och diskuterade igår angående det här med att försöka lära känna nya människor, en oerhört väl igenkänd fras som Tranås brukar stå för är ju att det såklart inte går med tanke på befolkningsmängden, "alla känner redan alla". Hur fasen kan det vara så jävla svårt, när jag ser nya människor varje helg på jobbet? Det går inte ihop sig riktigt, men jag känner att jag skulle vilja höra lite nya röster snart. Måste det innebära en flytt eller skulle det kunna ské ändå? Öppen för förslag. Men, jag är självklart tacksam för dom nya vänner jag fått under olika tillfällen, ni vet ju vilka ni är!

Kommentarer
Postat av: Erika

Japp, flytt är enda alternativet. Ta med Bellan och flytta hit, finns massa människor och lära känna!

2011-11-26 @ 00:52:16
URL: http://nattstad.se/eweejka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0