Dyngkåt och hur helig som helst.

Ja, nu har jag nog tittat på alla saker som Mia Skäringer medverkat i och jag kan ju inget annat än att säga att jag ser upp till den människan någonting enormt. Tänk att verkligen kunna sträva efter att se underbart lyckligt på sig själv och vara tacksam över det fina man har, det finaste som finns är ju trots allt ens personlighet. Sen vad alla andra tycker och tänker är ju ändå bara ett tycke, vem fan bryr sig - egentligen?
Tycker iallafall att alla ni som ännu inte sett hennes show "Dyngkåt och hur helig som helst" borde se den! Sarkasm, narr och lite stänk ironi är så jävla mycket humor som det bara går.

Jag brukar ofta säga till mina vänner att jag tycker att jag är så jävla rolig, bara för att jag älskar min humor. Alla älskar sin egna humor! Jag brukar sitta ensam ibland och skratta åt mig själv, dra fraser som jag tycker är roligt och sedan skratta åt det. Som åsikt från andra får man väl att man är rätt dum i huvudet överlag, för visst finns det en liten oskriven ful regel om att man inte får skratta åt sina egna skämt? Låter ju också ganska naivt eftersom det är jävligt roligt att skratta in my opinion.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0