Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Ja detta var ju en rejäl fråga, utmaning eller vad man nu ska säga.

Mina första och främsta mål i mitt liv är att komma i fas med mig själv. Jag mår ju inte sådär överdrivet bra som de flesta vet. (Hatar att säga det, vill ju vara den som mår bäst). Samt att klara gymnasiet med hyfsade betyg.

Mina drömmar är att jag ska ha ett jobb som jag trivs med, jag trivs i jobb miljöer som är stressiga och väldigt sociala, därför hade jag tänkt mig att då utbilda mig till bartender, å andra sidan är oftast inte bartender ett heltidsjobb, beror väl på vart man bor. Annars finns det inte mycket mer relevant just nu än servicebranschen. Och jag gick inte hotel och restaurang, (jag var naiv och dum i huvudet när jag valde inriktning). Men det ska nog inte vara några problem för det, brinner man för något så går det.
Har dock nu på senare tid vidgat mitt synsätt på just det där med yrken och börjat fundera på behandlingsfronten. Tror faktiskt jag skulle ha bra hand om människor med större problem, när jag läkt helt själv. För att bli erfaren måste man uppleva. Så är det bara!

Sedan att i mina äldre dar finna en go karl och ha några barn sisådär, (karln får gärna vara rättså alternativ). Önskningarna är väl detsamma, vara lycklig och leva ett långt fint liv. Ha roligt och resa mycket på vägen! låter rimligt va? Gött.

Nu hoppas jag fan ni läste. PUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0