Tyckte det var dags med ett inlägg.

Har nog halsfluss, i min ena halsmandel. Har aldrig i hela mitt liv som halsfluss pr0 haft såhär ont det gör t.o.m ont när jag inte gör någonting med munnen, annars brukar det bara kännas när jag sväljer, det känns ända upp i örat. Det sjuka är att jag har ingen feber, inte ont i kroppen och inga andra halsfluss symptom. Bara massa vita prickar på min ena halsmandel..
Sitter just nu med en söt sling mössa på huvudet. Åsa var här nyss och klippte min lugg, så snäll är hon tjejja!
Jag vet att ni är trötta på mitt trissta svarta hår och att klippa lugg räckte inte som förändring, jag har bestämt mig. Jag ska bli vit/lila hårig (med inslag av silver typ, ja ni förstår). Sikken tur att jag är 18 hela år gammal.
Juste, har precis börjat dricka diet vällingen igen, så ingen alkohol eller annan mat på 3 veckor framöver. Härdanefter lever jag på gymmet, keso och fet fisk. Beach 2011 inleds. Wish me good fucking luck.

bildbevis och en petta!



GOES...
 

Kommentarer
Postat av: Mirre

Ohh fan vad du kommer att passa i det.

2011-01-18 @ 22:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0