- 14,3 kg sakta men säkert mina små rumpnisseläsare.

Ja nu är det som så att jag är 14,3 (trean är viktig) liter fläsk lättare och det känns faktiskt oerhört bra. Fortsätter och jobba på och det blir hårdträning efter nyår eftersom jag legat under ett tag med den nu faktiskt, schhh! Annars rullar det mesta på, får mer jobb efter nyår på fish som känns jätte bra det med, lite nervös dock för att jag ska nämligen bli köksansvarig och jag har inte ännu lärt mig det till fullo  men det ska väl gå det också som man säger. För er som inte träffar mig så ofta kanske det vore roligt och se någon helkroppsbild men jag har faktiskt bara en opublicerad från halloween så den får duga säger jag idag.

Ja haha, den här bilden känns ju oerhört smickrande men här var jag alltså 11 kg lättare och datumet var den 5:e november!

Puss puss här får ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0