Stig upp din lilla myra, och visa vad du är värd.

Tröst shoppa skulle jag må hemskt bra av att göra nu, är så jävla sugen på en helt ny garderob så det är inte vettigt. Jag kan räkna på fem fingrar vilka plagg jag använder i veckan och det är samma hela tiden, dock orkar jag aldrig klä upp mig inför skolan (varför skulle man?) det sparar ju kläd kvalle iaf, fan va positivt. Något som är ännu mer positivt är att man inte har några som helst pengar heller. Men det är mycket man vill. Jag vill att någon ger mig detta, + en brutalt snygg retro fjällräven höstjacka på tradera. Men jag inväntar dom sista sekunderna innan jag förhoppningsvis kan buda.


Kommentarer
Postat av: josephine

allt bra idag ? :)

2010-09-24 @ 13:56:55
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0