Pittsa.

Ovärd dag idag i skolan, åkte upp för att göra en uppgift som tog en timma, sen så åkte jag hem igen halv 11. Men men, sov från klockan 1 till klockan 7 nu ikväll, mer än vad jag sover på en natt haha, var så jävla sliten så både jag och belinda somnade och lovade oss själva hela tiden då klockan ringde att "en halvtimma till". Blev 6 timmar totalt, men jag behövde det, tror inte ens det kommer påverka min förmåga att somna ikväll ändå. Nu blir det snart kungarna av tylösand, patetiskare program får man leta efter, men fyfan va det är roligt att skratta åt fulla människor och drägg. Justää, fick idén om att göra hemmagjord pizza idag så det blir de till tvn ikväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0