Jag försöker att strida mot känslan.

Ärligt, jag beställde dom.. Men nu får det vara jättejätte bra på ett jätte bra tag! I går var jag och belinda med mammi i jkpg, handlade endel saker bl.a en byrå som jag kan ha massa saker som inte får plats i min garderob i, vi skulle egentligen försökt få med en skohylla hem också men det gick inte för bilen var för liten. Det tog mig och belinda 2 timmar att sätta ihop byrån, vad vare man skulle ha män till nu igen? Gjorde inte fel en endaste gång! Juste, petit var med och hjälpte till också, eller snarare låg mitt ibland sakerna, var lite svårt att greja med en stor säl bland allting, hon ska ju vara med överallt men det gick iallafall tillslut efter endel svordomar! Övningskörde ner till jkpg med, förutom att pulsen låg på topp och att handsvetten började droppa så gick det bra på motorvägen faktiskt, jag parkerade finfint för att vara mig också!







aaah va jag älskar henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0