Everyday i fight a war against the mirror.

Har precis slängt i två blekningar i belindas huvud för nu ska hon jävlarimej bli så rödhårig som hon har velat länge, men det kommer säkert inte bli så ändå som med allt annat, vi får helt enkelt hoppas att det tar sig och blir shock rött. Idag hoppade jag och belinda över skolan, jag skulle ta en spruta och sen hade vi ju iprincip redan redovisat våran religionsintervju för rickard ändå. Imorgon blir det däremot skola, för då har man skolfoto, och jag är ju troget med såklart, älskar att man alltid blir lika fager oavsett år. Sen blir det jkpg och handla lite och jag ska troligtvis övningsköra dit med, måste kolla efter en byrå bl.a. som jag kan ha lite kläder i, numera räcker det inte med två garderober fulla trots att jag typ kan räkna på 10 fingrar hur mycket kläder jag använder..
Nehe, nu blir det kaffe och sen ska jag städa lite idag. Det finns nog dussin av alla bakterier som existerar i världen i min lägenhet atm. Lebewohl und tschüss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0