Du försöker ställa mig mot väggen men jag står aldrig still.

Nu har jag precis lekt lite cool och slagit in ett paket som ska skickas till en tradera kvinna, kul att någon får användning av ett par nya försmå shoes.
Idag så fick vi gå tidigare så jag och belindan drog på stan, skulle se om jag hittade något att ha på mig på dopet, men det fick iallafall bli underkläder.. en bustier, och en svart lite mer genomskinlig skjorta, fast jag ska nog lämna tillbaka den, för den va inte genomskinlog nog (hehe luring). Nejdå, men nu peppar jag sönder Tunisien faktiskt, fast först dop för världens sötaste tjej och sen då tragisk skola.


Kommentarer
Postat av: Moa

haha TESTA NU DÅ!!

2010-10-12 @ 00:16:47
URL: http://kiittykat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0