I beg your pardon.

Första dagen på willys idag då, i helvete heller att jag står upp, går eller springer omkring i 7 o en halv timma varje dag i två veckor, mina fötter är total katastrof, imorgon blir det foppatofflor. Annars var det okej, antar att jb har fått mig lat, men det är faktiskt rätt roligt ändå. Personalen är skit trevliga! Nu ska jag bara lata mig resten av kvällen och vila mina fötter, det var riktig jävla smärta dom sista timmarna haha.
Juste.. har också lovat mig själv att ta det lugnt med mitt drickande. annars kommer det fan sluta i kaos, jag drack från onsdag till lördag, även att jag satt hemma helt ensam från början vissa dagar. Sen börjar minnesluckorna från helgen sakta men säkert fyllas i och ångest är ju bara förnamnet.  



Bjuder på en låt som Maria påminde mig om i helgen, den lilla finnen!



Juste, ps. jag är lite kär i min hemmagjorda löslugg, hehe lurigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0