Mig får du inte tillbaks.

Jaha, dag att börja bli aktiv bara då. Sitter hemma förtillfället, dricker kaffe också.. ovanligt. Igår var det kalas för Puma, lilla Miley somnade i fasters knä, det får väl bli en vana för sötnosen. Har egentligen inte så mycket att säga, vart lite småfest för min del på kvällen sen där så nu är jag inte så piggelin, hoppas jag blir frisk snart iallafall. Skulle ju egentligen åkt till claras stuga och tältat och partajjat sönder men det går ju inte nu. Jag orkar verkligen inte det. Inget pepp heller för den delen. Fick leveransinfo från nelly idag så tidigt i veckan kommer mina saker åhå! Lycka eller något.

En välmående liten sömntuta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0