Get on your high heels, give me a heart attack.

Jaha, ännu en regnig, grå, kall, äcklig dag. Ska städa iordning lite i lägenheten nu tänkte jag, för troligtvis denna veckan så får jag finbesök, en korthårig perserkisse flyttar in på prov. Jag hoppas det går bra iallafall för då behåller jag henne. Gött med lite sällskap faktiskt, har vart ensam så det räcker nu haha.. Ska hälsa på moster nr1 hos mamma och dom idag, henne har jag inte sett på bra länge. & i veckan åker jag till ullared med mamma och moster nr2 troligtvis, så jävla gött o kunna handla sånt som är dyrt annars, alltså NÖDVÄNDIGA saker, det ordet använder jag ofta när jag shoppar. Men uppfyller det inte!

Ge mig.

Kommentarer
Postat av: Nicolina

Hej! Det är så att jag håller på och undersöker om det är svårt / lätt att få kommentarer & läsare till bloggar. Så jag tänkte bara be dig om en liten tjänst. Om du skulle kunna lägga till mig på bloglovin och sen kommentar ett inlägg på min blogg! Gör detsamma till dig, om du vill! :)

2011-01-20 @ 23:47:13
URL: http://nicolinasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0