We are in a country and in a world that is being run by unbelievably sick people.


Studiedag imorgon då, gatt. Sitter och röker vattenpipa med belinda, känner oss förtjänta av det efter en så sjukt jävla kall dag. Har inte varit varm någongång förutom nu. Tåget hem va fan smärta, ingen värme någonstans o det gjorde mig lite irriterad, när dom för en gångs skull går vettigt kan dom väl iallafall ha värmen på. Men jag får vara glad att vi tog oss hem öht. Funderar på lkpg imorgon kväll, skulle vara rätt nice, känner mig dock mindre sugen på att köa och vara ute i denna kylan men vi får se. Är rätt trött på tranås nu.
Har fått hem tapetprovningar som jag har valt ut, blir en ändring i sovrummet som det tydligen vart på tal om i två år enligt min hyresvärd,  så det är nog dags nu. Jag har så länge jag kan minnas haft en förkärlek till 70 talet, och älskar de flesta mönster som riktas mot det årtalet. Det får bli en fondvägg med mörkgrått mönster och resten grått. I mitt 60-70 tals inspirerade hus som jag någongång i mitt liv ska skaffa mig så ska jag ha mörkröda såna med luddigt krimskrams mönster. Pörr!

Denna blir det nog nu.


Sånhär, fast luddigare och mörkare i mitt senare liv!
Dock inte som fond utan helvägg då.


(kameran gör bilderna lite orättvisa)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0