Är rolig.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 
Förmodligen.


Höll du några av dina nyårslöften?

Haha icke!


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Jag är vän med mina syskon så ja.


Dog någon som stod dig nära?

Folk man bryr sig om kanske, men nära och nära vet jag inte.

Vilka länder besökte du?
Tunisien och Norge.

Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Ja men jag kör på moas, ett jobb utomland eller dvs i Norge.

Vad var din största framgång 2011? 
2011 har inte vart än?

Största misstaget?
Haha vet inte vart jag ska börja.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
 
Sjuk har jag vart.

Bästa köpet?
Billisen till peace, sängen och soffan.


Vad spenderade du mest pengar på?

Tragiskt nog, alkohol.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att få Petit.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2010? 
Babyshambles - lost art of murder.
The runaways - cherry bomb.
Danko Jones - full of regret.
Beyoncé - why don't you love me.
Nationalteatern - barn av vår tid.
Guns n' roses - don't cry.
Guns n' roses - welcome to the jungle.
Guns n' roses - used to love her.
Flogging molly - drunken lullabies.
osv osv osv.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jämför man med små åren så har jag nog vart mer ledsen.

Vad önskar du att du gjort mer?
Pluggat på körkortet, och tagit tag i skolan.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Deppat.

Hur tillbringade du julen?
Med familjen ofc.

Blev du kär i år?
Haha den frågan tog i lite. Men ja det får jag väl lov att säga att jag blev. 

Hur många one night stands?
Farligt sånt där.

Favoritprogram på TV?
Det är väl det där programmet som går på nätterna där ett tv team lockar pedofiler till ett hus och avslöjar dom, tror det heter typ "to catch a predator". (har inget liv) haha.

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Ibland.

Bästa boken du läste i år?
Jenna Jameson - att älska som en porrstjärna.
Marilyn Manson - den långa vägen ut ur helvetet.
Bingo Rimer - en flickfotografs bekännelser.

Största musikaliska upptäckten?
Säger som moa igen, The runaways, för att inte tala om Danko Jones.

Något du önskade dig och fick? 
Pettan.

Något du önskade dig men inte fick?
Ett intresse.

Årets bästa film?
Alltså det är ju så många, men jag gillar filmer som utspelar sig 70-80 och framförallt om de är verklighetsbaserade. Så det får bli The Runaways, ett jävla tjat om dom!

Vad gjorde du på din födelsedag 2010? 
Började sista året på John Bauer.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? 
Mer festivaler och mer pengar.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
black_darknessgirl_92. Nejvars, men ganska svart och endel roll och rock.

Vad fick dig att må bra? 
Pettan, min familj och mina vänner.

Vilken kändis var du mest sugen på?
Har ju alltid varit sugen på Pete Doherty, så det får nog bli han.

Vilken politisk debatt engagerade dig mest?
Vore gott med en kopp sprit.

Vem saknade du?
Åh många, min familj och endel nära som gått bort, det saknar man ju jämt.

De bästa nya människorna du träffade? 
Vet inte direkt om jag träffade några nya människor.

årets mat:
Strimlad lövbit gryta med paprika chili gegga och ris.

årets dryck:
Kommer inte ihåg vad den hette, men fick smaka en dricka en gång på en fest som såg ut som snor, som smakade enbart päron split. Skulle kunna dricka en sån flaska bara sådär till vardags, ingen spritsmak alls.

årets tidning:
Skoltidningen såklart!!!!

årets semester:
Åh fred och kärleksfestivalen!

årets utekväll:
Är ganska många underbara ja.

årets bakishak:
Hmm, skolavslutningen i tvåan var fan inget vidare alltså.

Årets konsert:
Danko Jones och Nationalteatern!


Nu ska jag ta tag i mitt liv och börja städa!


Kommentarer
Postat av: Belinda

Det är möjligtvis inte baja päron du snackade om ? ;) haha

2010-12-22 @ 18:25:15
URL: http://sarabelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0