Let's get undressed.

Idaaag har jag varit på sjukhuset och äntligen tagit min sista gardasil spruta, jag som är relativt spruträdd tycker det är skönt, mm. Imorgon blir det tandläkaren vilket inte känns bättre direkt. Väntar just nu på att maten ska bli klar, jag börjar fan bli duktig på att laga varierande maträtter, idag blir det falukorv och potatismos med någon röra i, bättre än ägg och nudlar eller ägg och makaroner (vilket är så jävla gott, men det blir rätt mycket ägg konsumerat i längden). Ja ni vill veta, det vet jag ju.

Gööööött börjar bli hungry, har bara druckit kaffe än så länge idag.

Kommentarer
Postat av: Mirre

Oh, sån där där körva lagade jag en gång i tiden då jag inte var veggie. Var skitstolt haha!

2010-08-19 @ 18:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0