Du fick för stor del av mitt liv, jag kunde inte andas tillslut.

Kanske var dags för ett inlägg, är ju trots allt min bday idag! Firades med att börja skolan, slås ihop till storklass, inte ha något klassrum, vara en poäng ifrån att vinna en bra mus samt komma en halv minut försent till rese för att hinna med halv tre tåget. Nej nu var jag pesse, jag har blivit stor chey nu, och äntligen behöver inte jag vara den där som alla måste tänka på för att jag inte kan följa med på krogen! Så i helgen blir det ju då som sagt ferre och det ska bli skit kul att täffa girlzen igen. (lika kul på fredag med mer familje fest).
Prövade förut att köpa cigg på statoil för jag vet att dom brukar va rätt leghårda där, fick jag visa leg? Nej, självklart inte, egentligen hade jag bara viljat ta fram det och trycka upp det i nyllet på na :D Jag är verkligen inte det minsta sugen på skola känner jag, víssa lov när man har vart borta länge har man iallafall en liten känsla av att man längtar tillbaka, det hade inte jag igår. Så helst av allt vill jag bara hoppa av skiten för jag är så trött på att vara på prov jämt. Men det ska jag icke. Lagade skit god papparobert mat idag med belinda, det vart lyckat och precis lika starkt som hans brukar vara. Känner att jag bara slänger in meningar som jag kommer på direkt i huvudet i det här inlägget och nu såg jag att det blivit för långt så vi stoppar där!

p.s jag har nog snart min fina gitarr, ibland är det underbart att fylla år! och tack igen för alla miljoner gratulationer på fb och i övrigt som jag inte orkat svara på. Antar att jag får så mycket för att min födelsedag är lätt att komma ihåg för mina äldre vänner, min syster och jag har ju samma dag! Pussja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0