Suget.

När man går runt såhär som jag gör och inte äter viss mat så tänker jag bara skriva ut vad jag inte äter som jag är så baskat sugen på.

Chipsgryta
Potatis
Vitlöksbröd
Pizza
Café Tranans baguette med räkröra
Stekta nudlar med äggröra
Cola
Lövbits gryta med chilisås och ris
Pommes
Chicken nuggets
Pytt i panna
Falukorv och stuvade makaroner
Potatismos
Bullens korv
Pappas köttbullar i sås
Friterade räkor
Spagetti
Salt och smörgåsgurka
Smör (?)
Macka med stekt ägg
Min egna kycklinggryta med makaroner
Hamburgare

& sist men inte minst vore det gött med en stor stark!

Sådär, detta var min motivation för denna dagen, snart ska jag och bror min ut och powerwalka. Kyss mig i arslet ni som ätit något av ovanstående idag.

Kommentarer
Postat av: patricia

hihi gör potatismos just nu ;) yummie!

2011-11-15 @ 20:29:58
URL: http://minstoradrom.blogg.se/
Postat av: Malin

Du är sååå duktig! Jag önskar jag hade hälften av din motivation, men säger bara: " imorgon, imorgon " hela tiden.. :( ♥

2011-11-15 @ 22:49:52
URL: http://mallasoo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0