I'm sexy and i know it.

Eftersom den turkosa onepiecen va för konstig i materialet och satt lurigt så skickade jag tillbaka den, i hopp om att en annan ska passa bättre (den är faktiskt mycket snyggare t.o.m) så skickade jag efter den. Vikten står förtillfället kvar på den samma och jag har än så länge inte passerat mitt första delmål (d.v.s -10kg) men jag är inte långt ifrån och jag är stolt över det jag minskat. Kom precis hem efter en tripp nere på gymmet, gymmade inte men köpte däremot ett årskort så nu ska här ändras på livsvanor radikalt. Nu kör vi!

Märket heter piece of norway, och av sista ordet att döma är den nog varm och i bättre material än den turkosa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0