Jag vänder ut och in på sommaren, blir aldrig sams med den.

När blir allting över förväntan då? Planerar man någonting så blir det aldrig spännande, men låter man saker och ting få ske spontant så blir det aldrig av. Är det sommar nu? 
Har iallafall börjat jobba lite på fisk och öl. Underbart med lite extra pengar plus att man får tjäna dom i en miljö jag älskar. Fulla människor är lite som barn, säger vad dom tycker utan minsta åtanke om konsekvenser. Jag är likadan, utgår väl från det så jag ska inte prata om dom som att dom vore av helt annan ras.
Lite som jag skrev häruppe så gäller det ju detsamma med att förvänta sig saker, går man runt och tror att man ska bli lycklig snart, så tro fan då att man går omkring ännu sorgligare. Stör man sig på något så är det bara det man ser. Nu däremot låter jag sorglig. Men jag har det bra faktiskt.

Jag ska aldrig vara någon annan som du är mot mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0