Onsdaaaaag.

Sömnen den senaste veckan har varit urdålig, min kropp tog mig inte ur sängen imorgon helt seriöst. Därför ingen skola idag, denna dagen som var som mest peppande också.. skulle hämtat ut studentmössan. Men de får bli imorgon eller något istället. Har precis satt på en tvätt, av alla 15 maskiner till som måste tvättas idag. Seriöst, min tvättkorg är hård som en boxningssäck av all nerpressad tvätt.
Vill tillbaka till Tunisien dagar som dessa, det blåser som fan, är iskallt och snön vägrar försvinna. Sen vill jag tillbaka för attt bo på hotell en vecka också, slippa tänka på allt som har med en lägenhet att göra.

old pic då mitt zebra linne fortfarande var vitt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0