Backyard Babies is his favorite band.

Min lille moa berättade för mig idag att Nicke borg var med i melodifestivalen. Blev så jävla besviken på något sätt direkt. Låten är skitbra, men melodifestivalen kom igen? Vart fan har den tagit vägen. Visst, han kanske gick vidare direkt till final i globen och med den låten förstår jag det men vafan, jag hade blivit lyckligare om han spontan släppt den än att tävla med den i Sveriges just nu dåligaste och mest oklara tv program. Sad face.

Jag menar, vart är allt slisk, alla tatueringar, alla gitarrer och allas bara överkroppar?!

?


Men han gjorde bra ifrån sig iallafall snyggvet!


Kommentarer
Postat av: spelandet.se

Hejsan!



Vi på spelandet.se skulle bli väldigt glada om du skulle vilja lägga in en länk på din sida med våran länk?:) Det är en online flashspel sida med över 650 roliga onlinespel som dina besökare garanterat skulle älska:)



Vi kan självklart länka tillbaka till din blogg om det skulle vara så!



<a href="http://www.spelandet.se">Onlinespel - Spelandet.se</a> Är länken du kan lägga in i sådana fall!



Ha en fortsatt trevlig dag!



// Spelandet.se

2011-03-01 @ 02:34:43
URL: http://spelandet.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0