Dag 15 – Någonting jag ångrar.

Fan va deprimerande kategorier. Men jag antar att det menas med någonting jag förtillfället ångrar mer än något annat.

Jag ångrar att jag inte tog tag i mitt körkort tidigare. Men jag har lovat mig själv att antingen ha det till sommaren eller ta det i sommar. 

Jag ska försöka skriva runt en sak istället för att gå rakt på. Jag ångrar att jag är så oerhört duktig på att släppa människor för tidigt, utan att tänka på att jag någongång i livet verkligen kommer ångra det. Just nu är jag inne i en sån period, jag ångrar att jag betedde mig som ett svin mot dig förut, men det får jag sota för nu. Det är mitt dåliga samvete som spökar.

Jag ångrar att jag inte tagit tag i mina problem tidigare, det enda jag har ork till att göra nu är att klaga på alla icke kompetenta psykologer jag stött på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0