Rödbetor.

Är något jag faktiskt är beroende av. Blev så jävla lycklig när jag såg en full burk i kylen nyss och bestämde mig för att göra pytt i panna. Eller för min del rödbetor med pytt i panna. Hade stekt klart äggen och pytten och skulle lassa på med betorna, JA så jävlar har dom gått ut. Och jag som kan sitta och äta såna med sked tycker då inte alls att min pytt i panna fyller ut sin karaktär som torra små potatispitar och slaskiga ägg, fick ta ketchup i stället. Jag lär mig av mina misstag. - Ska börja frysa in.

Är så ledsen nu, fuck världen.




Kommentarer
Postat av: Veronica

stilig bilde av deg og katten :o) rødbeter fikk jeg faktisk skikkelig dilla på for en stund tilbake, helt til jeg så dem i butikken, jeg ville ha de ferske, de som jeg kunne kutte og tilberede selv, og de så bare helt... ja, fikk noen rare assosiasjoner. Så jeg lot det heller være :p

2011-02-10 @ 17:17:40
URL: http://ihavedreams.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0