Utkast: Aug. 7, 2011

Nu kommer det.
Det där meterlånga nlägget om arför jag haft så otroligt fullt upp för att inte hinna skriva några rader, not
sanningen är nog mer den att det händer för lite. Fast ändå inte.
Jag har fått jobb, ett jobb på en engelsk pub här i stan, trivs faktiskt som fisken, vet ju med mig att det är sånt här jag vill jobba med i framtiden så någongång ska man väl börja.
Om två veckor om 12 dagar, lördagen den 20 augusti klockan 07.40 sitter jag på ett flyg mot Alanya, ska bli så otroligt skönt att komma iväg och få en veckas sommar iallafall. Gick inte beskriva känslan när alla vänner uppdaterar sina fb statusar (vilket jag egentligen knappt förstår om man är på festival men endå) att det är så galet underbart, knäpper bärs hit och dit och tar sönder ett dussin brasse stolar..
Den 1 september är det tänkt att jag ska flytta, haha flytta o flytta, tog grannkåken.. smidigt o bra med flytten. Nejvars tänkte nog mer ekonomiskt för en gångs skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0