Dag 10, 11, 12, 13, 14.


Dag 10
– En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 11 – Någonting jag oroar mig för.
Dag 12 – En bild på ett ställe jag vart på.
Dag 13 – Mitt drömbröllop.
Dag 14 – En bild på mig själv för ett år sen.


Dag 10 - En bild på mig idag och vad jag hade på mig:
Jag har ingen bild på vad jag hade på mig i onsdags men när jag tänker efter så kommer jag ihåg att jag hade på mig ett par svarta jeggings och en svart basic tröja, över det hade jag min kära fjällräven jacka och en halsduk, tror också det blev låga converse till det.

Dag 11 - Någonting jag oroar mig för:
Haha det bor rätt mycket oro inom mig men någonting jag alltid oroar mig över är om jag eller någon annan nära har någon sjukdom. Kan vara vad som helst bara jag märker att biverkningarna stämmer in till viss del. Är ett riktigt hypokondriskt snille egentligen.

Dag 12 - En bild på ett ställe jag vart på:
Åh då får vi väl ta Tunisien då, var där förra året i oktober, saknar det massor!


Dag 13 - Mitt drömbröllop:
Är jag den enda som knappt ens funderat på hur jag vill ha mitt bröllop?
Det enda jag vet med mig redan nu är att jag inte ska ha en vit klänning, och det är faktiskt inte bara för att inte göra som alla Svenssons utan mer för att jag hatar vit färg på klänningar. Jag ska ha massa folk, bara för att göra mig själv extra nervös! Det ska vara ett sommarbröllop, helst på kvällen med, eller snarare in mot natten för jag vill ha det rätt mörkt. Vet dock inte varför men det ger ju cooozy stämning!

Dag 14 - En bild på mig själv för ett år sen:
(Tagen 13 april 2010.. söt.)


SÅDÄR, nu får ni jävlarimejjet läsa :D


Kommentarer
Postat av: Kira Aliyah Blanca

Gullig blogg! Följa varandra via bloglovin? :) <3

2011-04-04 @ 21:16:26
URL: http://kiraaliyah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0