HEJJAAAAA!

Nu har jag dietat i fyra dagar, 10 återstår innan ja fortsätter fast med kolhydrat och kalori snål food. Det går bra och man tror alltid att det är värre än vad det är. Fast det är klart, i min trappuppgång luktar det alltid mat, framförallt friterat och kinesmat (bor kineser på första våningen tror jag) och då är det ju inte alltid så roligt när man bara känner hur tom magen är på fast mat.
I helgen blir det födelsedagsfest x3 och jag är galet taggad. Det enda minus är väl att jag ska dricka. Men det får bli den gången och ingen mer ett tag framöver. Tur att jag jobbar på en pub så jag serverar fyllon istället för att själv vara ett, tror det ger mig mer motivation även att jag älskar att festa och stojja..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0