Är man dum i huvudet?

om man tänker jobba sig till en väska för 900 kr?
Isåfall så får jag väl vara det, har varit nykär i denna sen i våras men det har aldrig liksom funnits några pengar att spara till den. Just nu är jag i behov av en svart väska så jag tänker köpa den. Nästa månad, om inget oförutfattat inträffar.



Juste, p.s typ.. jag har varit galet jävla crazy slö på att blogga på sistone men det ska bli ändring på det. Nu kommer ni få följa med mig i mitt dietande, eftersom det inte finns så mycket annat att göra förutom att dricka dietäckeldrickan, träna, ut och gå och sitta hemma dessa första två veckor innan det andra allvaret börjar så lovar jag att bidra med inlägg.

Delmål 1 ska bli: - 10 kg.
Kommer såklart skriva mer om delmålen och när jag klarat dem men det är ett senare kapitel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0