Big bad wolf.

Jaha, då var det väl dags igen med att börja ändra om lite, gjorde ju bara om headern med aningen gamla bilder än så länge men det är väl skitsamma, förändring som förändring. Idag fick ja reda på att min halloween inte blir som jag tänkt mig, ska nämligen jobba (hela helgen), Belinda är as lack på mig för att hon inte vill springa runt och fjolla sig ensam i en mindre charmig dräkt men what to do, tvungen att ställa upp för lille Jessica tösa! (Clara se till o skaffa en dräktjävel nu!) Nu väntar tvättstugan och efter det ska vi laga mat, idag blir det kyckling och thailändsk wok, fyfan va det är roligt att laga mat numera, så många färger att det ser fasen professionellt ut. I afton blir det träning med biffen och Belinda, efter det ska jag däcka i soffan till Sons of anarchy. Tror ja skulle kunna se den serien tusen gånger om.

Bjuder på en sång min kära vän John spelade upp för mig igår!

http://www.youtube.com/watch?v=--2CNlieljQ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0