Student 2011.

Kände att det var tid inne för ett blogginlägg.
Nu är det mindre än 3 veckor kvar till studenten och drygt en vecka med skoldagar kvar, det börjar kännas stressig men det går mot det ljusa hållet iallafall. Är helt sjukt peppad och det ska bli underbart att sluta skolan.
Dock känner jag viss ångest till att för evigt lämna klassen och alla fina människor. Vissa av dem kommer jag förmodligen knappt se igen. Vill inte tänka så just nu men kan inte undgå.
Ja ni, jag har iallafall lyckats fixa mig en studentoutfit och är lycklig för det. Det enda som fattas nu är naglar och spraytanning, men det är bokat och klart så det blir nog bra detta hörrni. Känner att ja inte kommer hinna få en fin solariebränna innan så det är lika bra att köra tan så det blir jämn och brun färg direkt. Efter det ska jag sola sola sola för i sommar ska jag bli bajsbrun.

Sjungom studentens lyckliga dag
låtom oss fröjdas i ungdomens vår
än klappar hjärtat med friska slag
och den ljusnande framtid är vår.
Inga stormar än i våra sinnen bo
hoppet är vår vän och vi dess löften tro
när vi knyta förbund i den lund
där de härliga lagrarna gro
där de härliga lagrarna gro.
Hurra!

Är jag vuxen nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0