Tycker det är roligt att intervjua mig själv med en lista.


Vad heter du? - Jennie!
När är du född? - Den 17:e Augusti, 1992.
Vad har du ätit idag? - Kycklinggryta med ris.
Vad har du på dig? - Mjukiskläder.
Trivs du med ditt liv? - Nja, inte allt kanske.
Är du bortskämd? - Lite.
Har du några komplex över ditt utseende/kropp? - Man har alltid saker man gillar mindre.
Vad tycker du om dig själv? - Jag tycker väl rätt mycket om mig själv?
När spydde du senast? - Ett tag sen nu faktiskt!
Är du singel? - JAAAAAAAAA!
Gillar du någon just nu? - Gillar många människor..rolig.
Är du galen eller lugn? - Både och!
Vad tänker du på just nu? - Testiklar faktiskt.
Har du varit full någon gång? - Lurig, ja.
Är du oskuld? - Nepp.
Har du haft sex på fyllan? - Jah.
Hur många har du haft sex med? - Givande! men aaavisst skäms inte, 13.. tror jag.
När hade du sex senast? - Någon månadsen kanske sisådär.
Med vem? - Men FOHELVEDE, Käft.
När kysste du någon sist? - I helga! Pfft, kysste är nog sveriges fulaste ord.
Har du några syskon? - Ja, tre underbara!
Hur mår du idag? - Inte helt nöjd med dagen tyvärr.
Vem fick du senast sms av? - Posten.
Vad stod det i meddelandet? - "Du har ett paket att hämta blabla på preem blabla."
Vad ska du göra nu? - Kolla på när kirurger opererar folks kön och diverse.
Har du körkort? - Sen.
Går du i skolan? - Helst inte men okej, ja det gör jag.
Trivs du i din klass? - Åh ja!
Vad ska du göra till sommaren? - Till sommaren hoppas jag att jag har kommit längre med mitt körkort, och skaffat mig ett jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0