ROLIG LISTA!!!!!!

Vilken färg har dina skor? - Jadu.. svart, grå, lila, röd, vit, rätt standard.

Hur många sms har du skickat med din telefon? - Det är nog inte så jättemånga med den jag har nu eftersom den är rätt ny.. Iphone!!!!!!
Vem är nummer 9 i din kontaktlista? - Brinck.

Vilka finns i din "mottagna samtal"lista? - Sjukanmälnings Ulla.

Vilka namn finns i din smsinkorg? - Men alltså det finns ju massa luriga, Mamma, erika, Moa, Sebbe, Jonathan, Anton, Mattias, Jim, Belinda. osv osv..

Vem kysste du senast? - Tobias.

Vem kramade du senast? - Petta.

När såg du din bästavän senast? - Ser na 24/7, så jävla jobbigt.

Din favoritfilm? - Pirates filmerna, alltså.. Jag har massor.

Din favoritlåt? - Jobbigt men.. Lost art of murder med Babyshambles.

Bär du på en stor hemlighet just nu? - Neeesch jag är inte hemli!!!!

När vaknade du imorse? - Första gången 05.20.

Gillar du hästar? - Underbara djur!

Vem hade du velat träffa just nu? - Eric Bäckman, ååh kyss mig!

Vilket är det bästa året hittills? - 2007.

Är du kär? - Nej, så jävla gödddd!

När drack du alkohol senast? - Lördags va?

Är du en rökare? - Lät coolt, ja!

Föredrar du snus eller rökning? - Spyr tydligen av snus så jag får tyvärr säga rökning. Men vadå, jag FÖREDRAR inget egentligen.

Vad heter du i mellannamn? - Victoria.

Har du en blogg? - Tydligen?

Vilken klass går du i? - Sagoprinsen!

Är du oskuld? - Ney.

Ditt favoritband? - Jag har ju en massa goingar, men jag får säga The runaways och Babyshambles.

Din favoritartist? - Finns ju då endel där med.. Men om inte självaste Pete Doherty så får det bli Joan Jett! Haha fan vilken urskiljning från banden......NOT.

Thåström eller Håkan Hellström? - Thåström är ju charmigast... ALLTSÅ TYST BÅDA ÄR BRA!!!!!

Göteborg eller Stockholm? - Götteboarg.

Vart bor du? - Tranås.

Vart vill du bo? - Göteborg eller Jönköping, eller typ Eksjö.. dom pratar charmigt.

Vilken låt är nummer 6 uppifrån i din spotifylista? - (Har ingen lista, men kan väl ta från mina starred då!) LA BOMBA!!!

Vilken låt är nummer 6 nedifrån i din spotifylista? - All in the name of med Mötley!

Vem skrev åt dig på msn senast? - Till mig? Jim.

Vem skrev du senast sms med? - Moa.

Vem ringde dig senast? - Moder.

Om du går in i ditt fotoalbum på mobilen, vad är det första du ser? - En stor fet kopp med varm oboy!

Blind eller döv? - Döv. Eller vafan inget?!!!!

Har du MVG i något? Isåfall vad? - Nej!

Hur gammal tror du att du kommer bli? - Men lurig fråga..

Vad vill du jobba/jobbar som? - Bartender/servitris.

Var är dina syskon just nu? Dom är antingen hemma eller jobbar.

Senasta kändisen du såg? - Haha sista bandet på peace, måste ha vart självaste JAY-Z!

Favoritkändis? - På vilket sätt kändis? Har endel jahej.

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? - Söndags.

Har du piercingar? Isåfall, vart? - Jo, jag har i tungan, i naveln och i min tutte!

Vilken är den senaste låten som fastnat i ditt huvud? - Tycker inte ens om den men "jag kommer" med Maggio.

När grät du senast? - Några veckorsen var det nog.

Är du vig? - Ja faktiskt!

Vad står det i ditt senast skickade sms och vem var det till? - Till Moa - Förstår det haha, blir inget gjort ändå.

Använder du hårspray? - Ja.

Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Jag vet inte men just nu så är jag riktigt sugen på att hata män och eftersom jag inte är lebb än så blir det nog singel ett tag till!

Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Det vore gött, men nae.

Uppsatt hår eller hängande? - Hängande hår är så skönt att ta i, men uppsatt är ju alltid skönast.

Vill du gifta dig i framtiden? - Eric Bäckman, eller typ Doherty, Eller kanske Ronnie Radke.. Någon av dom borde jag ju kunna få iallafall?

Vilken vän vet mest om dig? - Belinda, och sen äre nog Moa och Erika <3

Har du varit vän med någon som du inte tycker om nu? - Det har jag nog ja.

Vill du bli modell? - Nej det tror jag inte.

Din bästa tjejkompis? - Belinda.

Bästa killkompis? - Alltså Linus och John tror jag.

Vad var det senaste du installerade på din dator? - Skype!

Vem är den perversaste person du känner? - Pierre haha..

Vad tittar du först på hos killar/tjejer? - Man TITTAR ju på utseendet först, du som gjorde dessa frågor blev precis ägd, av mig <3

Favoritdryck? - Kaffe är ju förjävla gott.

Favoritdryck innehållandes alkohol? - FRÅGA INTE ENS, ÖL!!!!!

Senaste CD-skivan du köpte? - Men det minns jag ju inte.

Har du några plancher i ditt rum? På vem/vad? - I mitt rum haha.. Nej det har jag ej.

Vad ska du göra i sommar? - Förhoppningsvis jobba. Kanske till någon mysig festival, sedan umgås med mycket vänner och dricka alkohol.

Har du haft oskyddat sex? - Ja!!!!!!!!

Hur många har du strulat med på en kväll? - Cool, det är väl standarden.. typ 2?

Har du rökt på/knarkat? - Ja, herregud.. går ju inte.. misär.

Hur ofta festar du? - Helger, mestadels.

Favoritskådespelare? - Alltså tyst.
Favoritkomiker? - Mia Skäringer!

Har du varit med på TV? - Nej.

Vad kollar du helst för TV-program på morgonen? - Det hinner jag nog inte med, så inget.

Snyggaste kändisen? - Eric Bäckman (åh), Ronnie Radke, P Doherty, Ville Valo m.fl.

Vart vill du resa innan du dör? - Jag känner ju då att jag vill resa rätt mycket när jag har pengar men jag vill ju inte dö efteråt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0