Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

DOM SOM FÄLLER MIG ÅH ROLIG!!!!!!!!!!!!

Jag faller för killar som är jätte dryga, o helst av allt ska dom ha rätt mycket bakom sig.. vara jordnära, lite knepiga, tänkare. Men sen kan jag ju också falla för charmtroll såklart, men dom får helst inte vara för snälla, inte sådär mesigt snälla. Sen krävs det att dom bryr sig om mig väldigt mycket, tror jag är en sån person som behöver endel uppvaktning, men aldrig till överdrift då för då blir det bara äckligt. Sen är det ju en fördel om man typ skrattar mycket ihop och gillar samma saker osv osv. Utseende ja, alternativt. Inte Håkan Hellström bögigt utan då tar jag hellre Kurt Cobain (om han hade levt). Får absolut inte vara blek, o helst ha brunt hår o mörka ögon! (helst svensk) JA NI FATTAR, BRA.

Fan va rörigt, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0