Dålig uppdattä så att säga.

Jag har köpt all världens finaste té kanna som jag har tittat på länge. Hatade té och allt va det innebar förr, men det kan faktiskt vara rätt gott nu när jag tänker efter (och nu när jag har en sån fin kanna). Har blivit brunhårig nu förresten. Gjorde en extrem blondering i söndags så jag kunde inte visa mig ute..
Köpte två tavel ramar idag som jag hade tänkt sätta in två egentagna kort på Mirre och Miley om det skulle gå för sig för mina kära svägerskor? Det hoppas jag!
Haha juste, vart lite kläder med.. kände faktiskt att det behövdes. (seriöst, det gjorde det).

Bilden är lite orättvis, färgen är riktigt tuggummirosa. Åh 50-tal..


Kan ju passa på o visa hur det har blivit i mitt hem nu när mycket är klart också iofs.


Puss raringar!


Kommentarer
Postat av: Elle

Exakt en sån tekanna som jag har ju. hihi ^^

Såå fin :D

2011-02-04 @ 12:05:17
Postat av: sofia

Klart att du får! Jag har bara mina idéer om internet o ladda upp bilder o sånt.. men jag vet inte.. jag får nog skrota det kanske.. alla finns ju liksom på internet idag..

2011-02-12 @ 21:41:56
URL: http://everythingandeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0