Jävla fyllo.

Jag tänkte faktiskt bara skriva av mig idag. Sen får ni tycka vad fan ni vill
Men detta skriver jag enbart för min egna skull. Jag har aldrig varit så full som jag var i helgen i hela
Mitt liv. Det började i lördags med lite förkrök hemma hos mig med Patricia och Belinda. Vart faktiskt bara lite lullig
Och var inte speciellt full på krogen heller för den delen. Allting började på de båda efterfesterna jag tydligen hamnat på. Först var vi hos Felicia, där kände jag väl mer och mer
Hur full jag började bli. Och för mig samt många andra så finns det ju fyra nivåer på berusad. Lullig > full > dyngrak > blackout. Jag nådde till fullo upp till alla dessa denna helgen tyvärr. Efter ett tag hörde en annan efterfest av sig som vi varit på innan och tycker om folket där. Så vi tog en taxi dit som jag luddigt
Minns mer än att jag skällde ut taxi chauffören, jävligt moget. Kom iallafall fram till den andra efterfesten där jag tydligen betedde mig som att jag var förbannad på allt och alla men ändå lyckades mitt förbannade shotglas vara upphällt och väl påfyllt varje jävla gång jag tittade på det. Trodde väl som vanligt att jag hade full koll på kroppen och huvudet så jag shotade på, det var jäger, minttu, galliano och razz, som jag tydligen hävt ett flertal vardera av. En sista sak Minns jag, jag sitter i soffan och stirrar på ett tomt shotglas. dagen efter vaknar jag upp fortfarande full. Öm i hela
Kroppen men tänker inte mer på det, hade redan hjärtat fyllt av söndagsångest så tänkte därför inte gräva djupare in gårdagens händelser för stunden. Igår som först ser jag att det är ett mega hål i mina jeans jag hade på mig, tänkte väl inte mer på det för jag åkte och köpte nya. Men däremot hörde efterfestens ägare av sig och frågade om jag glömt min tröja där, det hade jag ju konstigt nog inte gjort, så jag passade på att fråga honom om han visste vad jag gjort, eftersom jag faktiskt mindes att han och jag pratat under kvällen. Nu jävlar kommer det hörrni! Jag hade tydligen trampat snett eller på något vänster ramlat till i vardagsrummet och ner på en bänk full med prydnadsaker men
Endast haft sönder en lykta, sen hade han fått bära mig ut till taxichauffören som undrade vad fasen alla hade gjort med mig. Det räckte gott och väl för att få min måndag fylld av skam och ångest. Bad självklart om ursäkt tretton gånger om tills det nästan blev tjatigt. Men vet ni, killen bara skrattar, säger att är lugnt och att huvudsaken är att jag mår bra. Tackar världen för omtänksamma människor. Jag minns ingenting när jag ramlade, undertiden och efteråt. Men är iallafall en erfarenhet rikare, aldrig mer shots på efterfest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0