Men du är nog den som jag borde vara hos.

Okej, nu är det väl dags igen.. Har känt att det har varit ett för stort uppehåll nu! Jag har färgat mitt hår ljusare äntligen, trodde och kanske inbillade mig lite att det blev grönt, men jag är väl bara ovan, och dessutom ska det ju inte se ut såhär när det är klart så jag får bita ihop lite. På tal om att bita ihop och vänta så har jag iallafall minskat 13 kg prick nu. Det går åt rätt håll iallafall och jag är nöjd men inte till fullo, jag har en bit kvar men jag vet att jag fixar det. Älskar att märka när kläderna blir förstora. Idag på jobbet höll mina jeans från i början av oktober på att åka ner helt och hållet, fick dra i dom varannan sekund. JAG ÄR BÄST ELLER HUR MINA GURKOR, PUSS!




Min egenlagade food på jobbet!

Kommentarer
Postat av: Erika

du är bäst snuttepullan <3

2011-12-04 @ 23:33:51
URL: http://nattstad.se/eweejka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0