Park Alanya.

Ska bli generös med inläggen, det lovar jag.
Idag har jag faktiskt gått upp tidigt, eller ja tidigt för att vara mig är klockan 10.50. Förstår ändå inte vad jag ska göra av dagen annars, har ju ändå inget speciellt att göra. Men idag började jag iallafall med att rensa ur garderober och packa ner lite saker. på en och en halv garderob fylldes två sopsäckar och fyra flyttkartonger, ibland undrar man hur fasen man lyckas förvara alltså.
Längtar så galet mycket till turkiet nu, hotellet vi valde var mycket rekomenderat av ungomar på olika forum iallafall, sedan var det tydligen 18 års gräns under en viss period av sommaren, så det känns ju rätt skönt att det är ett mer ungdomligt hotell, hoppas på att träffa mycket skandinavier iallfall.

Här ska jag och Clara mysa en vecka!











Kommentarer
Postat av: Erika

Känns som jag läst det här inlägget 30000 gånger nu :(

Jennniiieee....

2011-10-05 @ 21:46:15
URL: http://nattstad.se/eweejka

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0