Dag 22 – Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.

Nu är det vår, ett tydligt tecken fick jag igår då mitt beroende av Melissa Horn märktes av igen.
Kom därför att tänka på en låt med henne som är väldigt bra där hon sjunger
"När jag ser mig själv i spegeln så vänder jag mig om" när jag såg just kategorin för idag.
Och det är väl så för dom flesta antar jag, man är ju inte mer än människa. Ibland har man bra dagar och ibland mindre bra, brukar undvika speglar under de mindre bra dagarna faktiskt, underlättar lite.

P.s Nu vet vi ju förresten också att det är fint väder eftersom halva sveriges befolkning skrev ut det så fint på facebook igår, tack för upplysningen typ! Orginellt.. verkligen.



Melissa HORN annars. Holt? Vafan!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0