You're messin' up my mind.

Helgen är slut, men det har varit gutt! Började med hoffmaestro i fredags som iprincip var det enda som gjorde denna helgen grym, jag fick en kramis av hoffe och jag blev glad! Dagen efter var inget vidare dock, vaknade med blåmärken på hela armarna och knäna, samt ont i övre delen av magen, vi stog längst fram, det förklarar nog saken. Lite senare framåt eftermiddagen pajade min rygg totalt, har gått och haft ont i svankpartiet i något halvår lite sådär fram o tillbaka när jag har suttit annorlunda eller inte rört mig på ett tag, men det brukade försvinna efter någon timma, igår dock så var det som att det låste sig totalt, jag kunde varken sätta mig, sitta stilla, eller gå utan en brutal smärta och jag vet inte vad som är felet, har inte en aning förutom att jag vet att det är ont där njurarna sitter. Ska iallafall till sjukhuset imorgon och kolla upp vad det är, hoppas verkligen inte att det är något farligt, hypokondrisk som jag är så är de det enda jag funderar på just nu. Kan i vilket fall inte gå till skolan sådär, så jag hoppas att farbror doktor (vilket jag inte tror när vi talar tranås hälsovård) har något magiskt som gör att det jätteonda går över direkt, kan ju som sagt knappt gå vettigt utan pain.
Sen vet jag att jag tjatar om ett o samma par skor hela tiden men jag har en fråga till er just nu som ni måste svara på:



nr 1 är billiga och snyggare på än på bild.
nr 2 har lite för hög klack men är snygga på.
TACK PÅ FÖRHAND :)

Kommentarer
Postat av: Jeanette:)

Ville bare stikke innom for å ønske deg en riktig fin mandag i dag og en kjempe fin blogg!:)



Legg meg gjerne som venn eller bloglovin, så kan vi følge med på hverandre:)

2010-09-27 @ 10:17:34
URL: http://tankeren.blogg.no
Postat av: Lovisa

Snygga :)

2010-09-27 @ 16:39:34
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0