Flightless bird.

Ja hej. Idag skulle jag egentligen ha provat min studentmössa i skole men jag mådde inget vidare förut. Får ta det en annan gång, så låter det jämt. I fredags vart det kalasande med klassen och det slutar ju alltid med att alla blir okontrollerat fulla, så ska det vara på sagoprinsens ferrar, annars är det något som inte stämmer! Är happy för att jag fick träffa mirre gulle som jag inte träffat på jättelänge :D
Annars rullar det, är rätt tankspridd just nu, sorgligt nog, men det är måndagskväll i tranås, sen blir det tisdag osv. Fick hem mina skor från have2have nu som jag ska ha till tunisien, äntligen ett par gladiatorskor med hård sula, mina andra är av på mitten/cry.




Kommentarer
Postat av: Moa

Man kunde bara prova mössorna idag juuuu, tror du får chansa på vad du har för storlek nu. Fy Jennie! :(

2010-09-13 @ 21:27:19
URL: http://kiittykat.blogg.se/
Postat av: Moa

Du får mäta huvet:D

2010-09-13 @ 22:01:30
URL: http://kiittykat.blogg.se/
Postat av: Mirre

Detsamma, massor detsamma! :DDD

2010-09-14 @ 16:19:18
Postat av: Mirre

Detsamma, massor detsamma! :DDD

2010-09-14 @ 16:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0