Tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen.

Har städat iprincip hela kvällen, så nu sitter jag i en nystädad lägenhet med kaffe och gitarren och njuter av att det är studiedag imorgon. Det blir faktiskt en äkta sån dag för mig, jag ska läsa ut nästan hela min engelska b bok för att peppa inför seminariet med chrille på onsdag, är ganska nervös inför hans frågor men jag hoppas att jag klarar det, vet ju nästan helt och hållet vad boken ska handla eller handlar om. Övningskörde lite förut idag med, gud va skönt det är med föräldrar som bor på landet, kan ta bilen själv och köra småvägar för att träna upp mig själv utan någon som sitter brevid och bedömmer, förutom belinda då. Vi övade på att panikbromsa lite smått och starta i backe, gillar handbromsen i ett sånt läge men antar att det räknas som fusk som allt annat som gör det smidigare för en själv gör när det gäller att köra bil, gick relativt bra ändå och jag rullar ju inga metrar bakåt iallafall. Peppar tunisien också, och av kalendern att döma så är det mindre än 5 veckor kvar tills jag ligger och steker på en strand, ni blir så avundsjuka jag vet, nanananana! Kalla oktoberkvällar kan man inte drömma om annat än afrika värme. Har hunnit få hem det som beställdes till trippen också + en svart strandtunika. Gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0