Sent en lördag kväll.

Klarade engelska b idag, o fyfan vilken befrielse det var vill jag lova. Seminariet var inte så svårt som jag trodde. Sitter och garvar till välkommen åter på fyran nu, haha svensk tråkig långsökt och seg humor är precis min kopp te. Har kollat runt lite på jobb och lägenheter i norge nu med, man blir ju inte lite mer sugen o pepp. Men det blir efter gymnasiet det. Helvete va dyrt det är, har verkligen fått grepp om vad en lägenhet kan gå på i månaden nu, man får inte en vettigt stor etta för under 6000 i månaden typ, o jag betalar lite mer än hälften för min medelstora tvåa här i sverige. De flesta verkar tyvärr redan vara möblerade vilket inte vi är ute efter. Men det är smällar man få ta, tjänar ju jävligt bra i vilket fall.

Taggar Hoffmaestro i helgen!


"De kloka låser dörren"
säger Greven för sig själv.
"De kloka låser dörren
och barnen skriker på hjälp."

Och varje sjuttifemma
som en människa dricker ur,
i en dröm om en bättre värld
som dom sedan pissar ut.

Nationalteatern i mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: Moa

Tycker vi försöker få ihop ett litet gäng så man kan dela lägenhet i norge! :D

2010-09-22 @ 21:58:43
URL: http://kiittykat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0