Kärlek är för dom.

Har haft en riktig hårdag idag med belinda, färgat håret, köpt hårsaker och t.o.m hårpiller, eller rättare sagt b vitamin, för hår hud och naglar. Så nu ska jag börja äta 4 tabletter om dagen i 30 dagar, hoppas det är värt besväret.
Har hunnit kasta min otroligt sympatisjuka mobil i tangentbordet också, så det hoppade dän två tangenter varav öet inte är återfunnit än. Sen har klippt naglarna på min prinsessa med, naglarna vafan säger jag haha, börjar undra om jag verkligen inte tror att hon är en riktig bebis ibland. Hon va så duktig så, fast jag var inte hennes största idol undertiden direkt.

det gick endel h-lappar inne på ica idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0