Bärga vad du kan från det här vraket.

Röstade idag, känner mig vuxen nu. Börjar fundera riktigt seriöst på mitt körkort nu också, men först ska jag klara eng B och det gör jag förhoppningsvis på onsdag nästa vecka. Sen jävlar blir det intensivplugg så jag har det där baskade kortet, hatar till viss del att köra bil, känner mig så osäker.. men antar att det blir annorlunda när man pluggar skyltar och tecken och skit, har inte ens öppnat min körkortsbok trots att jag kört bil i 2 år.
Nej, nu ska jag fortsätta att vara deprimerad och dricka upp mitt kaffe, för att sedan duscha och gå och lägga mig. Götte!

Åh titta vad jag hittade i brevlådan när ja kom hem! Snuttefian ska döpas, kom fram till att hon snart är ett halvår, shit va tiden går. Fasters lilla sosltråle och snart kommer det en nummer två.







Kommentarer
Postat av: Malin

Åhh!! Älskar den sista bilden :)



Btw.. Snart TUNISIEN!! Jävlar vad billiga drinkarna är! Heja bakfylla och brända axlar ;)

Puss ♥

2010-09-21 @ 17:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0