Tid har förlöpt.

Nae, om man skulle ta sig i kragen och städa lite kanske. En rätt ovärd helg om jag tänker efter, eller inte av att jag fått träffa min familj, utan att tranås aldrig går att ändra på. Stadens bensin är ångest, rykten och droger. Och ändå söker man sig inte utåt? Jag sitter och tänker ofta för mig själv, fy fan va skönt det ska bli att vidga sina vyer efter gymnasiet, bara dra härifrån. Skita i allt. Men ibland går det inte ens drömma, hur fan ska det gå om man inte har pengar? Snart ska man väl betala för att gå o skita också. Fan va depp. Något som gjorde min helg nån nytta var iallafall ett samtal, ett endaste samtal om ingenting från ingenting. Fy fan vad jag hatar att säga att jag saknar dig. Och det gör lika ont som gott i mig när du säger att du gör det med. En kropp, ett huvud, ett par ögon, alla är likadana egentligen men inte du.

ni får bilder på en mycket betydelsefull liten varelse som jag nu inte skulle klara mig att vara utan.







Kommentarer
Postat av: Moa

NOOOORGEEEEE, då glömmer vi alla kukhuven och lever livet! (och jobbar tills vi halvt dör typ)

2010-10-10 @ 19:56:39
URL: http://kiittykat.blogg.se/
Postat av: Erica♥

naw, vilka söta bilder!:D hah,din katt(L) hah:)

2010-10-11 @ 00:50:00
URL: http://eswensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0