Det går kvällar ibland när jag inte ens undrar vad du gör.

Åhå nu var det ett tag sen igen! Hade studiedag idag, eller ja, trodde de flesta i våran klass, men så var det ju såklart inte. Funtar på att börja torka John bauers information i arslet. Jag och belinda skulle egentligen börjat med våran diet a.k.a bröstmjölk/välling/redning/matersättningsäckel idag, men istället beställer vi hem varsin pizza och flötar istället, hur fan ska detta gå med våra omotiverade hjärnor? Vi tart nästa vecka, (som vi har sagt i två veckors tid) men det måste ju bli av nu när vi köpt hem skiten. Idag har min syster vart här och hämtat endel av hennes bröte som tog utrymme från mig, sen så påminde hon mig om att vi åker snart, om två veckor och fem dagar, jag är peppe! Juste, något som förgyllde min helg lite extra är att jag har blivit gudmor till Miley. Och att jag blivit faster igen till en liten flicka!


Kommentarer
Postat av: Moa

Aa alltså det ska va svarta ärmar på bilden men dom ser blåa ut :D finns på American Apparel, 50% ;)

2010-10-05 @ 00:42:54
URL: http://kiittykat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0