You could dance to that rock 'n' roll station.

Åh trött jag blir, eftersom min oerhört duktiga skoldator blev sjuk igen precis innan jag skulle till tunisien så tog belinda med den på lagning och fick tillbaka den, gött tänkte jag, då har man den iallafall över praktiken om det nu skulle behövas. Men nehe, då har våra dataklantkillar gjort något med mitt användarnamn och lösen så att det inte fungerar, snällt att dom talar om det då.
Iallafall, andra dagen på willys idag som faktiskt vart lite bättre, valde foppa tofflorna så antagligen var det därför. Just nu så ligger det chickenklubbs i ugnen, måste ju göra matlåda tills imorgon.. åh gud va vuxen jag är nu!




Kommentarer
Postat av: Erica♥

Jodå, det är bara bra med mig faktiskt :)

hur är det själv?♥

2010-11-09 @ 21:49:19
URL: http://eswensson.blogg.se/
Postat av: erika

För mej att man måste starta den i skolan första ggn

2010-11-10 @ 00:27:54
Postat av: Erica♥

Juste, ja, det förstår jag, läste på din blogg att du bara får stå upp hela dagarna, måste vara riktigt segt ;o ;/♥

2010-11-10 @ 12:51:38
URL: http://eswensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0