At höume.

Ja tänka sig, nu är jag hemma! Kan ju börja med att säga att araberna var som galna, för det första verkade det som att vi var dom enda svenskarna på hotellet, vilket var ganska stort och ändå så kom nästan alla i personalen ihåg oss. "EYY SVERIGE, HEJ HEJ SVERIGE". Några ville köpa mig och min syster för 4000 kameler men morsan tvekade, jag tror att dom faktiskt skojar endel också, dom vet nog om att deras kändaste fras är "How many kamels do you want for her?". De flesta var trevliga så länge dom inte blev alltför på, det var nog tur att vi iprincip bara vistades på hotellet om kvällarna, dock fanns det gott om personal som ville träffas när dom hade slutat utanför också, man visste knappt vart man skulle ta vägen för att få vara lite ifred. Ibland kom dom t.o.m och tjatade på stranden haha. I övrigt var det underbart, så mycket som jag läst denna veckan har jag nog aldrig läst i hela mitt liv, synd att vädret inte riktigt var som vi hade tänkt oss, vi låg på stranden tre dagar, då solen var någolunda varm och målnen inte allt för stora. Så lite färg har jag nog fått, men hade hoppats på mer.. man kan inte få allt! Nu har man kommit hem till sverige som känns som istid om man jämför, har gått och blivit förkyld på den med. Great! Bilder kommer snart, skulle bara tala om att jag lever och är hemma!

Kommentarer
Postat av: Sanna Johannsson

Åhh jag är helt rödgråten sötnos. Ja jag minns allt och jag saknar dig! Jag brukar faktiskt smyga in här på din blogg för att spana in vad du gör nu för tiden. Vi hade alltid så rolit, vi satt vid datorn och sjöng Lasses låtar i kör, sminkade oss i timma tals. Stod utanför ICA i en massa timmar och frös, men det struntade vi i för vi hade så trevligt. Vi hade härliga myskvällar med massa gott och vi bara njöt. Sen hände något som jag ångrar så enormt. Jag vet inte vad som hände, men våra händer bara gled ifrån varandra och vänskapen rann ut i sanden. Mitt hjärta kändes så tomt och jag grät för att jag saknade dig så mycket. Jag önskar att jag sagt det till dig då, men det gjorde jag inte. Dock så vet man inte vad framtiden bär med sig, men jag hoppas verkligen att vi hittar varandra igen. Jennie om du visste hur mycket du betyder för mig även att vi inte setts på flera månader. Du är verkligen en helt underbar människa som får mig att le. Du är så fantastisk glöm aldrig bort det! Minnena med dig kan ingen ta ifrån mig. Jag skulle verkligen vilja träffa dig gumman om du vill så klart. Slå gärna en signal om du har tid, mitt nr. 0722181339 :)

2010-11-04 @ 12:08:16
URL: http://sanniiiiiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0