Idiot jul.

Är ännu mer sjuk IGEN!!
Kan det vara för att man inte fått bra sömn alls denna helgen p.g.a förkylningen, nu hosta på det också.
Hade precis lyckats slumra in klockan 4, då jag helt plötsligt väcks av ett gäng skrikande barn (tydligen gymnasieelever) som firar sin Lucia genom att lussa för lärarna, det vet jag att det är en tradition i tranås. Men det är väl förihelvete ingen tradition att stanna fyra fulla bilar vid statoil, tuta, bete sig som fulla pisspottor och skrika och härja en vardagsnatt. Jävla idioter alltså.
Efter en full bägare tålamod öppnar jag balkongdörren och skriker något i stil med att folk försöker sova, att dom kan fira sin jävla jul någon annanstans och att det är vardag. Så får jag ett "ööh?" tillbaka, herregud.. Ibland undrar jag om det ens finns sågspån i vissas hjärnor.
Sänder en tanke till de äldre också, måste ju fan blivit förskräckta av att ha vaknat på det sättet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0